معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد با اجرای بخشنامه کاهش ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت مصرف…
سرخط خبرها
- پشت پرده تعلیق ۶۰ روزه تحریمهای نفتی؛ گشایش واقعی یا تاکتیکی موقت؟
- زنگ خطر در شستا؛ زیان ۳.۸ همتی، سقوط سود انباشته و رشد بدهیها
- اختلال بانکی فقط یک حمله سایبری یا زنگ خطر برای زیرساختهای مالی کشور؟
- اقتصاد پساجنگ در مسیر بازسازی/اقتصاد مقاومتی و دانشبنیان، کلید عبور از بحرانها
- هشدار درباره نقش پلتفرمهای آنلاین در قیمتسازی بازار مسکن