اختصاصی/تحریریه پژواک کارفرما؛

ساینا با ۶ محصول جدید پرچمدار تحول در صنعت شوینده/خط تولید ساینا حتی در جنگ ۱۲ روزه هم نایستاد!

شرکت صنایع بهداشتی ساینا با افتتاح خط تولید شش محصول تازه در ابهر، احیای برند پریمکس، ری‌برندینگ «مایع ظرفشویی گلی» و گسترش صادرات به ۱۰ کشور، چشم‌انداز تازه‌ای در صنعت شوینده کشور ترسیم کرد.

ساینا با 6 محصول جدید پرچمدار تحول در صنعت شوینده/خط تولید ساینا حتی در جنگ ۱۲ روزه هم نایستاد!
پژواک کارفرما -

شرکت صنایع بهداشتی ساینا با افتتاح خط تولید شش محصول جدید در کارخانه ابهر، گام تازه‌ای در مسیر نوآوری، توسعه صادرات و اشتغال‌زایی برداشت. این شرکت علاوه بر احیای برند «پریمکس» و ری‌برندینگ «مایع ظرفشویی گلی»، موفق به گسترش بازارهای صادراتی خود به ۱۰ کشور شد.

مراسم افتتاح تولید شش محصول جدید شرکت صنایع بهداشتی ساینا امروز در محل کارخانه این شرکت در ابهر و با حضور دکتر ارسلان کاظم‌پور، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، جمعی از مدیران ارشد شرکت‌های وابسته این هلدینگ بزرگ و مقامات محلی شهر ابهر برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، عزت‌نژاد، مدیرعامل ساینا، با اشاره به دستاوردهای اخیر شرکت اظهار داشت: در ساینا طی پنج سال گذشته با کار علمی و تحقیقاتی منسجم توانستیم برند پریمکس را احیا کنیم و تعداد محصولات آن را به بیش از ۶۰ قلم (SKU) برسانیم. امروز محصولات پریمکس توان رقابت با برندهای معتبر بازار شوینده را دارند و رضایت مصرف‌کنندگان، انگیزه مضاعفی برای ادامه مسیر پیشرفت و توسعه به ما داده است.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های ری‌برندینگ مایع ظرفشویی «گلی» گفت: این برند با سابقه نیم‌قرنی در ذهن سه نسل از خانواده‌های ایرانی جای دارد. ما در عین حفظ هویت و اصالت آن، با نوآوری در بسته‌بندی و فرمولاسیون قصد داریم بازارش را در سگمنت‌های هدف گسترش دهیم. در این مسیر تلاش کرده‌ایم محصولاتی سازگارتر با محیط زیست و مطابق استانداردهای روز تولید کنیم.

به گزارش پژواک کارفرما، مدیرعامل ساینا یکی دیگر از مأموریت‌های مهم شرکت را ایجاد اشتغال پایدار عنوان کرد و افزود: ساینا امروز برای صدها نفر در استان زنجان فرصت شغلی ایجاد کرده است. ما باور داریم استمرار تولید و توسعه برندها نقش مهمی در تقویت بنیه اقتصادی استان خواهد داشت.

عزت‌نژاد درباره توسعه بازارهای صادراتی نیز گفت: در مردادماه امسال توانستیم بازارهای هدف صادراتی ساینا را به ۱۰ کشور افزایش دهیم و عراق به‌عنوان دهمین مقصد به جمع کشورهای واردکننده محصولات ما پیوست. توسعه صادرات پایدار و ارتقای کیفیت محصولات همچنان در اولویت برنامه‌های ساینا قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به شرایط خاص اخیر خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه اخیر از سوی رژیم صهیونیستی، باوجود محدودیت‌های جدی در تأمین مواد اولیه، خط تولید ساینا حتی یک روز هم متوقف نشد. همکاران ما با روحیه‌ای جهادی در کنار سایر تلاشگران کشور ایستادگی کردند و این روحیه بزرگ‌ترین سرمایه ساینا برای تداوم مسیر تحول است.

انتهای پیام
۵۱۱۰
دیدگاه
آخرین‌های اقتصادی
آخرین اخبار
پربازدیدها