رکوردشکنی دیجی‌کالا در بلک فرایدی ۱۴۰۴ /۱۵ هزار میلیارد تومان فروش و ۴۶ میلیون بازدیدکننده

دیجی‌کالا در کمپین بلک فرایدی ۱۴۰۴ با ثبت ۱۵ هزار میلیارد تومان فروش و ۴۶ میلیون بازدیدکننده یکتا، رکورد تازه‌ای در تجارت الکترونیک ایران به جا گذاشت و گران‌ترین سبد خرید این کمپین ۴۵ میلیارد تومان گزارش شد.

رکوردشکنی دیجی‌کالا در بلک فرایدی ۱۴۰۴ /۱۵ هزار میلیارد تومان فروش و ۴۶ میلیون بازدیدکننده
پژواک کارفرما -

بزرگترین فروشگاه آنلاین کشور پس از پایان حراج بزرگ بلک فرایدی، گزارشی از عملکرد این کمپین منتشر کرد که حاکی از ثبت رکوردهای تازه در تجارت الکترونیک ایران است.

براساس این گزارش، دیجی‌کالا در طول زمان برگزاری بلک فرایدی (از اول تا ۱۰ آذر) ۱۵ هزار میلیارد تومان فروش داشته و ۴۶ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۶۳۸ بازدیدکننده یکتا به سایت آن سر زده‌اند. شلوغ‌ترین لحظه این کمپین در اولین ساعت روز جمعه ۷ آذر بود که ۲ میلیون کاربر همزمان آنلاین بودند.

در این بازه، ۳.۳ میلیون سفارش ثبت شده که به طور میانگین هر سفارش ۵۶۴ هزار تومان تخفیف داشته است و در مجموع ۱۵.۵ میلیون کالا در قالب این سفارش‌ها فروخته شده است.

رکوردهای خرید نیز جالب توجه بوده است؛ گران‌ترین سبد خرید ۴۵ میلیارد تومان بوده که یک مشتری با خرید ۲۰۰ قطعه طلای آب‌شده آن را ثبت کرده است. از ۱۳ سبد گران این کمپین، تماماً سفارش‌هایی شامل طلا بوده‌اند که نشان‌دهنده تمایل مردم به خرید آنلاین طلا و جایگاه ویژه این کالا در شرایط اقتصادی فعلی است.

در بخش تخفیف‌ها، یکی از کاربران دیجی‌کالا توانست ۱.۲ میلیارد تومان تخفیف دریافت کند که بیشترین تخفیف این کمپین به شمار می‌رود. همچنین کاربری با ثبت ۴۰۷ سفارش رکورد بیشترین تعداد سفارش در طول بلک فرایدی را به خود اختصاص داد.

کمپین بلک فرایدی دیجی‌کالا در سال ۱۴۰۴ با تخفیف‌های شاخصی، از جمله فروش پژو ۲۰۷ و آیفون ۱۷ پرومکس با قیمت ۱ میلیون تومان، توجه ویژه کاربران و مشتریان را به خود جلب کرد و رقابت زیادی برای خرید این کالاها ایجاد شد.

*بازنویسی:تحریریه پژواک کارفرما

انتهای پیام
۶۴۹۹
دیدگاه
آخرین‌های اقتصادی
آخرین اخبار
پربازدیدها