تعادل بین رضایت مشتری و سود سهامداران؛ راهبرد بیمه سینا

مدیرعامل هلدینگ سینا در مجمع عمومی بر اهمیت دقت در حسابرسی و رعایت قوانین تأکید کرد و گفت: حسابرسان مسئولیت شرعی و قانونی دارند.

تعادل بین رضایت مشتری و سود سهامداران؛ راهبرد بیمه سینا
پژواک کارفرما -

 محمد رحیمی با بیان اینکه «حسابرس موسسه مفید راهبر از دقت بالایی در فرایند حسابرسی برخوردار است»، افزود: با این حال، ممکن است برخی اختلاف‌نظرها ناشی از تفاوت در مبانی محاسباتی باشد. ما حساسیت این موسسه را در ارائه گزارش به مجامع می‌دانیم و قدردان این دقت هستیم.

به گزارش صدای بورس، وی بر لزوم رعایت آیین‌نامه‌های شورای عالی بیمه و سایر مقررات و قوانین تأکید کرد و گفت: این وظیفه هیئت مدیره است که از اجرای دقیق قوانین اطمینان حاصل کند. همچنین باید هماهنگی بیشتری بین حسابرس مستقل، بیمه مرکزی و مدیران ارشد ایجاد شود تا رویه‌های یکسانی در محاسبات اعمال گردد.

مدیرعامل هلدینگ مالی سینا با اشاره به دو ذینفع اصلی بیمه سینا (مشتریان و سهامداران) گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که یک تعادل صحیح بین رضایت مشتریان و منافع سهامداران برقرار شود و نباید هیچ یک از آن‌ها فدای دیگری شود. هر قراردادی که منعقد می‌کنیم، مسئولیت آن بر عهده مدیران، کارشناسان و کارمندان است و باید با دقت بالا بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: «ضریب خسارت باید به‌طور شفاف تعیین شود و پیش‌بینی‌های لازم برای آینده انجام گیرد تا شرکت با انعقاد قراردادهای سودآور، به سوددهی پایدار برسد.

در پایان، محمدرحیمی از طرح موضوع ارزیابان خسارت و اهمیت آموزش تقدیر کرد و گفت: «آموزش نیروها باید در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

از جمله مهم‌ترین تصمیمات مجمع بیمه سینا می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

پیگیری افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی در سال جدید

برنامه‌ریزی‌ عملیاتی برای خروج از ماده ۱۴۱ و جبران زیان انباشته

پیگیری جدی تکالیف باقی‌مانده از سال گذشته و گزارش به سهامداران عمده

بررسی دقیق و کارشناسی قراردادهای جدید شرکت و جلوگیری از انعقاد قراردادهای پرریسک.

منبع:روابط عمومی هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا

انتهای پیام
۴۵۸۴
دیدگاه
آخرین‌های اقتصادی
آخرین اخبار
پربازدیدها