صادرات دریایی ایران از سر گرفته شد؛ نخستین محمولهها راهی قطر و امارات شدند
نایب رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران از آغاز دوباره صادرات کالا از مرزهای دریایی جنوب کشور خبر داد و گفت نخستین کشتیهای حامل کالاهای صادراتی به مقصد قطر و امارات، بهعنوان بازارهای سنتی ایران، حرکت کردهاند.
نایب رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: همزمان با آغاز واردات کالا از مرزهای دریایی جنوب کشور صادرات هم آغاز شد.
به گزارش ایلنا، صدرالدین نیاورانی افزود: نخستین کشتی های حامل کالاهای صادراتی روز گذشته به مقصد کشورهای قطر و امارات که بازارهای سنتی کالاهای ما هستند حرکت کردند.
۸۹۵۷